#Intersnack Magyarország Kft.




Végveszélyben a ropi
 

Végveszélyben a ropi

A magyarok nem tipikusan nassolós nép, még a legnépszerűbb snack típusokat, a burgonyachipset és a sóspálcikát is csak a lakosság alig több mint fele fogyasztja. A naponta snacket ropogtatók aránya pedig még a 0,5 százalékot sem ér el – derült ki a GfK Hungária Piackutató Intézet felméréséből.

hvg.hu hvg.hu

Rácsúsztak a hollandok a magyar ropira
 

Rácsúsztak a hollandok a magyar ropira

Kuvaitba, Kínába és az Egyesült Államokba is szállít hazai búzából készült árukat a Chio termékeket is gyártó Intersnack Magyarország Kft. – jelentette a társaság, amely szerint a magyar ropi viszont nemrégiben Hollandiában vált kedvenccé.

hvg.hu hvg.hu

Többet ártott a chipsadó neve, mint a mértéke
 

Többet ártott a chipsadó neve, mint a mértéke

A Chio termékeket is gyártó Intersnack fejlesztéssel és exportbővítéssel igyekszik ellensúlyozni a népegészségügyi termékadó (neta) kedvezőtlen hatásait. A neta chipsadó néven vált ismertté, ami a társaság szerint nagyobb kárt okozott a snackpiacnak, mint magának az adónak a mértéke.

MTI MTI

Magyar búzából készült ropit esznek Dél-Amerikában
 

Magyar búzából készült ropit esznek Dél-Amerikában

A Chio termékeket gyártó Intersnack Magyarország Kft. 13,5 ezer tonna magyar búzát használ fel idén lisztes termékei előállításához egymilliárd forint értékben - közölte a társaság. Ez a teljes magyar étkezési búzamennyiség 0,5 százaléka, amellyel a cég a magyar búzatermés legnagyobb felhasználói között van. A hazai búzából Győrben készülő pálcikát, perecet, krékert Csehországtól egészen Dél-Afrikáig ropogtatják.

hvg.hu hvg.hu